Головними конкурентами для нового Polo безумовно стануть Seat Ibiza і Ford Fiesta, але якщо перший має багато спільного з німецьким хетчбеком, то другий пропонує інший погляд на дизайн та внутрішнє оздоблення. Шосте покоління Polo побудовано на новітній платформі концерну Volkswagen під назвою MQB A0. Ця база успішно використовується не тільки для преміум моделі Audi A1 а і для бюджетного автомобіля на ім’я Skoda Fabia. Використання сучасної платформи дозволило німцям трохи подовжити хетчбек і зробити його ширшим. Багажне відділення збільшилось з 280 до 350 літрів.
Базова модифікація VW Polo оснащена 1-літровим 3-циліндровим силовим агрегатом на 65 к.с. Така машина коштуватиме біля 15 тисяч євро і в якості базового обладнання матиме лише кондиціонер та декілька додаткових опцій. Доречи, в парі з двигуном агрегатується 5-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей. Наступними у переліку моторів ідуть турбовані версії 3-циліндрового бензинового агрегату на 95 к.с. та 115 к.с. Завершують перелік бензинових двигунів 1,5-літровий мотор на 150 к.с. та 2-літровий на 200 к.с. Обидва найпотужніші варіанти можуть комплектуватися 7-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей DSG. Звісно, що 200 сильний хетчбек отримає в своїй назві приставку GTI. Для економних водіїв пропонується 4-циліндровий турбодизель на 80 або 95 к.с. Згодом на ринок вийде 115-сильний дизель та гібрид.
В інтер’єрі нового Polo використані більш м’які поверхні та дорожчі матеріали. Яскраві кольорові вставки роблять салон хетчбека яскравим та індивідуальним, однак таке оздоблення може сподобатись не всім. Також за додаткові кошти можна замовити віртуальну панель приладів та безліч опцій, які ми звикли бачити на моделях преміум сегменту.
На цьогорічному автосалоні найбільше уваги на себе привернув компактний кроссовер під назвою VW T-Roc. Цей бюджетний позашляховик може бути як повнопривідним так і передньопривідним. Виробник пропонує безліч варіантів комплектацій та обладнання за рахунок чого автомобіль коштує від 22 до 40 тисяч євро. В той же час максимальна вартість кроссовера з усіма опціями в топовому виконанні може перевищити 50 тисяч євро.
Лінійка двигунів аналогічна тій, що пропонується для Volkswagen Polo, але для більш важкого T-Roc передбачені 2-літровий дизель на 150 або 190 к.с. Завдяки вдалому поєднанню габаритних розмірів та споживчих якостей, VW T-Roc зможе конкурувати з такими автомобілями як Mazda CX-3, Mini Countryman і Audi Q2. Однією з головних переваг T-Roc можна вважати об’єм багажного відсіку, який дорівнює 445 літрам.
Інтер’єр Volkswagen T-Roc нагадує про своє бюджетне походження, майже вся центральна консоль виконана з твердого пластику. Можливо виробник виправить ситуацію через чотири роки, коли прийде час оновлювати існуючу модель.
Якщо до якості матеріалів у салоні нового T-Roc у нас ще є претензії, то до інформаційно-розважальної системи та органів керування питань не виникає. Все що тільки є у розпорядженні марки Volkswagen з електронного начиння пропонується для нового кроссовера у якості додаткового обладнання. Рівень персоналізації інтер’єру один з найвищих у сегменті і це те що вже сьогодні подобається європейським покупцям…